Observations on intangibles

En aquest document podeu consultar la presentació que Paul Merton, Ethos Wines Group, Inc. va fer com a conferència inaugural del VI Congrés d'Art, Paisatge Vitivinícola i Enoturisme al Vinseum. Museu de les Cultures de Vi, a Vilafranca del Penedès, el passat 15 de juny de 2017.

pdfpaul_merton_cava_presentation_june_15_2017.pdf

En aquesta presentació Paul Merton aprofundeix sobre l'experiència de compra del client.

El vi o el cava és, segons ell, alguna cosa més que el contingut de l'ampolla. El continent i tot el que l'envolta defineix com serà l'experiència de compra. El client compra allò que busca en cada moment, a partir de l'etiqueta, el packaging, el paisatge, tots els intangibles que es mouen a l'entorn del vi o el cava. El líquid no és prioritari, segons Merton.

© CEPVI, 2017 |  Política de Privacitat  |   Avís Legal |   Política de Galetes 
Un web de TERRABIT i TAEMPUS